Helg

 godmorgon :)
 
Då var det måndag igen.. Och helgen bara sprang iväg...
 
I lördags åkte vi först en sväng till arninge för att handla hem lite mat som behövdes.. Sen åkte vi hem och åt lite lunch sen var vi ute heeela dagen till 5 på kvällen. Mamma kom över och umgicks med Ajax. Och blev lite korvgrillning och mys. När vi kom in så var det baddags för lilleman och sen middag. Lilleman hade bara vilat 20 min under hela dagen. Så vid 6 tiden var han super trött och ville sova. Men han orkade vara vaken till kvartt över 7 så då fick han gröt. Och sen somna han på en gång <3
 
Igår var det en jobbig dag. Kände mig allmänt trött och tom. Var en tuff vecka, varit långa dagar. Så igår var en sån dag då jag bara vila och tog det luignt.. Sen tog jag , Albin och Danne en mysig promenad i det fina vädret. <3
 
Sen var det bara mys och fix hemma. har gjort om lite i köket och rensning pågår :D Ut med det gamla och in med lite nytt ;) <3
 
Nä nu ska jag jobba på.
 
Kramkram <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback