fredag

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag hem till mina pojkar :)
 
En förkyld man och en galen Albin möttes jag av i dörren :)
 
haha danne har inte haft en lätt dag igår. Albin har ju varit överallt och varit gaaalen så när jag kom hem så tog jag över och lekte vidare med lilleman <3
 
Sen gjorde vi iordning middagen och därefter myste vi i vardagsrummet och kollade först lite barnprogram och sen kollade vi sofias änglar. Och sen var det natt för lilleman.
 
När Albin somnat för natten så gjorde vi te och sen läste jag fifty och danne kollade på nån film :)
 
Strax efter 10 pussades vi godnatt och jag gick och la mig :)
 
Idag är det ÄNTLIGEN fredag :D WOOPWOOP
 
Imorrn ska vi försöka åka till thuns om alla är friska och pigga , än så länge känner inte jag nått och Albin verkar fullt frisk. ;)
 
Så trevlig helg!

Kärlek <3
Man ska numera göra ALLT själv, mamma och pappa får inte göra så mycket längre ;)
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback