Mysdag

Gokväll :)
 
Igår kom jag hem nästan vid 7tiden. Så när jag kom hem var middagen nästan klar. Blev kyckling & Pommes :D Var suuuper gott.. Lekte och myste med Lilleman innan det var dags för honom att gå och sova, hatar att jobba sent. Får knappt nån tid med dom <3 menmen nu är det ju lite långhelg ^^
 
Danne och jag skulle kollat på film när albin hade somnat, men efter en stund så vakna han och så höll han på nästan heeela natten.. Vakna typ 1 gång i timmen :O menmen, han har väl sina nätter också ;) haha men vid 3 somnade han och sov sen till halv 7, då tyckte han att vi skulle vakna och gå upp och leka :)
 
Under morgonen så var det lek och bus och efter gröten fixade vi lite och sen gick vi till morfar min som fyllt år. Så vi tog oss en promenad dit och fikade och myste <3
 
Sen gick vi hem, och albin var SUPER trött där vid lunch. Så la honom för vila. Somna på typ 5 minuter och sov nästan i 2 timmar. Så då passade jag och danne på och fixa sista luckorna i köket. Köket är ju under renovering ;D Och när han vakna så lekte vi och sen var det dags för mellis, och efter mellis började vi tapetsera köket. Men efter en stund la vi ner det och gjorde iordning middag och så :)
 
Nu håller Danne på och nattar Albin efter typ 2 timmars röj i hans rum med massa lek :)

Verkar gå bra för Danne idag att natta.. Albin verkar ju vara i nån fas så han är super mammig när jag är hemma. Jag ska byta blöja, ge mat och natta.. :) Men nu verkar det gå bra ^^
 
Så ikväll hoppas vi att vi kan se en film. För imorrn tidigt , ska mannen min till malmö för konsert med ett par kompisar. Och senare under morgondagen åker jag & Albin till mor och far och sover kvar :)
 
Nä nu ska jag väl fixa lite inför filmmyset :D
 
Kärlek <3
 
Mys hos gammelmorfar <3
 
Albin gillar sin gammelmorfar mycket <3
 
Du är mitt allt, min finaste skatt <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback