Valborg

Goddag :)
 
Igår efter jobb så åkte jag raka vägen hem.. Jisses igår var jag helt slut efter jobbet.. Ville bara hem och slänga mig i sängen och sova.. men icke, ville ju of course umgås med albin och danne. Så när jag kom hem var middagen nästan klar. Så lekte lite med Albin innan det var dags för mat. Sen åt vi och efter middagen fick Albin bada.. Han badade säkert i en halv timme.. Sen var det dags att gå upp och som alltid blir han arg och vill bada längre.. men fan vattnet var typ ass kallt, men efter en stund lungade han ner sig när han fick sitta och kolla barnprogram :)
 
Lekte och hade oss till halv 9 då var det dags för gröt och sen la vi honom för natten..
Därefter kollade jag och danne på sofias änglar och sen var det hopp i säng för mig. Var HELT slut. Tror jag somnade på en gång.
 
Inatt har Albin vaknat till och från och kl 3 var han skit pigg och ville leka.. Så jag gick upp och fixa välling sen somna han om och när kl ringde kl 7 imorse då vakna han inte ens utan vid halv 8 vaknade han och myste en stund innan han fick morgonvällingen och sen fixade jag mig i ordning och åkte mot jobbet..
 
idag är det valborg ju, men slutar kl 18 och sen ska jag bara hem och ta det lugnt.. och sen drar mannen min till skåne så vi ska passa på och mysa <3
 
Nu ska jag jobba på..
 
trevlig lång helg :D
 
Lilleman imorse , var länge sen man vakna före honom <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback