Sol :D

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag hem. Blev SÅ fint väder på eftermiddagen så när jag kommer hem så är mina pojkar ute och leker och älsklingen har fixat kaffe :) Så vi är ute en stund och tar oss en kopp kaffe :)
 
Sen gick vi in och började med mat och så städade jag lite ^^
 
Efter middagen var det dags för bad för lilleman och efter bad lekte vi och hade oss tills det var dags för nattning. :)
 
När Albin somnat för natten så satte vi oss i soffan med varsinn kopp te och jag läste fifty och Danne kollade runt på datorn. :)
 
Sen kröp jag ner i sängen och läste en liten stund till innan jag somnade :)
 
Idag är det torsdag, woopwoop.
 
Inget planerat idag. Om vädret håller i sig så lär vi vara ute och leka :)
 
Nu ska jag gå på damernas och sen ta mig en varm kopp kaffe :)
 
PUSS!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback