Sena tider...

godmorgon :)
 
Jisses vad trött jag är idag. Igår var det kaos på jobbet, ringde så otroligt mycket och jag och min kollega var ensama ifrån kl kvart över 4 till 18. Men vilket team vi var. Gick galant. :)
 
När jag kom hem så skulle vi egentligen ha åkt och handlat. Men när jag kom in innanför dörren så kände jag bah: Nej jag pallar inte.. :P haha Danne och Albin var redo att åka. Men jag bara kände att nä jag vill inte :P
 
Så vi lekte en stund och sen gjorde vi iordning lite middag... Blev rätt sent, Så när vi åt middag så fick Albin gröt. :P
 
Sen var det dags för lilleman att lägga sig för natten och när han somnat så kollade jag klart filmen som jag började kolla på dagen innan.. Fy så sorlig den var, men riktigt bra också :)
 
När filmen var slut gick vi och la oss :)
 
Imorse vaknade vi upp vid halv 7 , men älskling var så snäll och lät mig sova vidare, så jag gick upp vid 7 och då var kaffet klart och vi satte oss och kollade på lite tv och lekte en stund innan jag åkte till jobbet :)
 
Idag blir det nog att åka och handla, vi har inte så mycket kvar hemma ;)
 
Nu ska jag snart gå på rast :D
 
KÄRLEK!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback