Återigen måndag

Godmorgon :)
 
Då var man tillbaka på jobbet igen efter en UNDERBAR helg..
 
Kände imorse att jag bara ville ligga kvar och gosa vidare med mina pojkar. Men nä. det var bara att gå upp och fixa sig och sen hörde jag lite smått hur Albin pratade så han var vaken så gick in och pussade på honom och fixade i ordning hans välling och sen pussade jag hej då och åkte till jobbet..
 
Helgen har varit som sagt underbar.
 
I lördags vaknade vi upp strax efter kl 7, gav Albin välling och sen kollade vi på lite film. Sen fixade vi oss och gav Albin gröt och sen åkte vi till thuns.. Där shoppades det en del ;) hehe
 
Sen när vi var klara där så åkte vi hem och sen var vi ute heeela dagen. Danne tvättade bilen och jag och albin gick runt på tomten och lekte.. Senare på kvällen åkte Danne till arninge för att åka på nån bilträff så jag och albin gosade i vardagsrummet och sen var det gröt som gällde och sen var det dags för honom att somna för natten <3
 
När han väl somnat så läste jag lite fifty och sen somnade jag och vaknade upp och hittade inte Danne . Då kom jag ju på att han var ju borta ;) haha så i min "dröm" eller vad det var så trodde jag att jag skickade ett sms till honom och skrev att jag går och lägger mig. Men icke, så när han kommer hem runt 11 tiden så väckte han mig och jag bah.. Men jag smsa ju dig om att jag gick och la mig.. haha men nä det var visst bara en dröm ;) haha
 
Igår vaknade vi upp vid halv 7 och låg och myste en stund innan vi gick upp och fixade välling och myste till det i vardagsrummet och kollade på filmen unbroken.. En riktigt bra film måste jag säga.. :D Angelina Joline som gjorde den.. baserad på en sann historia.. Men iaf, en sjukkt bra film :)
 
Under dagen kom också min fina Elin på besök och fikade och umgicks.. Albn var inte på sitt bästa humör och var gnällig, ville inte ha mellis och skulle vara i min famn.. och när han ligger i min famn då somnar han.. jag vart helt paff.. Han har ju inte gjort så sen han var en liiiten liiten bebis :) Åh mammas hjärta. <3
 
Så vi satte oss i soffan och efter en stund åkte Elin hem och jag la ner Albin och började med lite middag. Sen väckte vi Albin efter en och en halv timmes vila och han åt som en häst.. Så det var ju bra. Sen fick han bada och sen var det en massa lek till 8 sen var det dags för gröt.. Och sen tog det typ 2 och en halv timme att få han att somna han gott och sov heeela natten <3
 
nu ska jag jobba på. men det var en del av min underbara helg <3
 
Kärlek !
 
Vår underbara lördag <3
 
mamma prins <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback