Spruta

Halloj i stugan :)
 
Idag var det en lugnare start på dagen och det har inte ringt på så mycket än :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag raka vägen hem till mina pojkar..
Lekte och myste en massa och Albin hade varit SÅ duktig när han fått sprutan.
 
Han fick ju som sagt TBE sprutan igår. Och det gjorde vi för hans skull. Med tanke på att vi bor på landet, vi har katter och ja m.m. Han älskar ju Sigge och Diesel och ska jämnt pussa och krama dom när dom kommer in. Så det är för han skull . Man vill nog inte få TBE.. Okej, man kan ju också få borrelia. men vi kollar honom dagligen :)
 
Sen åt vi middag och efter middagen lekte vi vidare och sen vid 8 var det dags för honom att somna <3
 
Danne och jag myste lite och kollade på tv, men eftersom dagen varit SÅ hestig så kände jag vid 9 tiden att jag var SÅ trött så jag gick och la mig i sängen och läste lite och sen somna jag.
 
Vaknade sen upp vid 11 tiden att Albin satt upp så jag tog upp honom i vår säng och då blev han ledsen. Vet inte om det var för att han drömde. Men det var bara pappa som gällde så Danne tog honom och så somna han direkt :)
 
Sen vid kvart i 5 imorse vaknade han och skulle klättra över mig och till pappa och sen tillbaka till mig och så vidare..
Men till slut somnade han om och sov till och med när mitt larm ringde .Så jag gick upp och fixade mig och så , sen när jag var klar gick jag in och pussade hej då på mina killar <3 Som fortfarande sov :D
 
Idag fyller min finaste mamma år och senare efter jobb och så ska vi dit och fira henne <3
Men imorse stannade jag till och handlade kaffe och en varm kanelbulle till henne <3
Min fina mamma, Grattis på födelsedagen <3
 
 
Min underbara mamma <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback