Tröttmössa

Guuutten murgen :)
 
Igår efter jobbet så stannade jag först till och handla hem lite :)
Därefter vidare hem till mina pojkar.. Möttes av en glad albin som kom och mötte mig i hallen. Han hade en massa och berätta och sen skulle han sååklart kolla vad jag hade handla och skulle gå och lämna en sak i taget . :)
 
Lekte lite och sen började vi med middagen. Gjorde i ordning omeltter till oss 3 och Albin älskade det. och när han var mätt så satt han och slängde mat överallt :P haha galna unge ;)
 
Efter middagen lekte vi vidare och medans Albin lekte för fullt i sitt rum satt jag och rensa en massa bland hans kläder, jisses vad han har vuxit. Han har nu strl 86 men kan också ha vissa kläder i 92. Så ska väl inhandla lite nya kläder till vår prins :)
 
Och sen vid 8 tiden var det dags för gröt och sen la vi honom för natten <3
 
Sen när Albin hade somnat fortsatte jag läsa lite bok :) Är inne på andra boken av fifty nu.. Jisses, fan vill att andra filmen ska visas NU! menmen bara att vänta ;)
 
vid 10 tiden sa jag godnatt till Danne och gick och la mig och sov..
 
nä nu ska jag jobba på :D
 
Kärlek!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback