Tröttmössa!

Gomorrn :D
 
Igår kom jag ifrån jobbet strax efter 18, var tvungen att stanna och tanka bilen. Så blev inget att åka till morfar och fira honom.. Så går en promenad över dit på fredag.. Då är man ju ledig :)
 
När jag kom hem möttes jag av en väldigt glad albin som kom gående :D haha han kryper knappt längre utan han ska bara gå. och såklart ramlar han ju då och då. så han har lite blåmärken..
 
Så vi gick in i hans rum och lekte och hade oss. Försökte städa det då han rivit ut alla strumpor, pyjamaser och hans kalsonger över allt i rummet. Men nä det fick jag inte göra.. utan det ska ligga på golvet ;)
 
Lekte en stund och sen tog jag en dusch och albin & danne satte sig i vardagsrummet och delade på ett äpple :)
 
Sen var det typ läggdags för Albin så fixade i ordning välling och gröt sen så la vi honom för natten så jag satte mig en stund och spela sims 4 innan vi la oss för natten också <3
 
Snart lite långhelg.. :)
 
Danne åker iväg till skåne så jag och Albin ska spendera en natt hos mamma och pappa :) Kommer bli så mysigt <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback