Baddags

Godmorgon :)

Igår efter jobbet åkte jag till mekonomen för att hämta upp delar till min bil och sen åkte jag hem :)

Väl hemma så möttes jag som alltid av Albin i dörren och han pratade en massa och sen lekte vi en stund innan jag började med middag och efter middagen fick albin bada och som sagt, så älskar han att bada. Så han fick bada och leka i ca 30 min och när han var klar så hoppade jag in i duschen och efter det så myste vi allijhopa och kollade lite på tv och lekte <3

Sen vid 8 tiden var det dags för lilleman att få gröt och sen la vi honom för natten :)

När albin väl somnat så låg jag och läste en stund och sen pussade sen godnatt på danne och gick och la mig :)

Imorrn är man ledig, woopwoop :)

Får la se vad vi har för planer imorrn.. Men om vädret är bra, så lär vi meka med bilen min..

Nä nu ska jag gå och göra i ordning lite kaffe :D

Kärlek!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback