Födelsedags firande

Godmorgon :)
 
Fy vilket väder det är idag... Regnar en massa.. Ville verkligen inte gå upp. Ville bara ligga kvar i varma sängen med mina pojkar som sov sött <3
 
När jag väl gick upp så vaknade Albin och ville inte somna om så danne och albin följde med upp . Danne böt blöja och satte på honom sin pyjamas och sen fixade jag kaffe och välling och därefter gjorde jag mig i ordning och sen pussade jag hej då till mina pojkar och åkte mot jobbet.. Ville bara vara hemma och mysa i vardagsrummet med en kopp te och titta på film. Men jobbet kallar ;)
 
Igår var vi och fira mamma min som fyllde år.. Vi har fixat en present till lilla mamma men den kommer inte förens i nästa vecka. Så jag stannade och köpte en orkide till henne och en fint kruka i mint grön färg :) Sen åkte jag vidare hem och fixade mig och sen åkte vi till mamma :)
 
Och såklart är hon ju så underbar så hon bjöd oss på middag :) Senre kom pappa hem och sen kom resten av släkten , fikade och hade det så trevligt :)
 
Vid halv 8 tiden börjad vi säga hej då och åkte hemåt. Lilleman höll på att somna i bilen. Men vi lyckades hålla honom vaken tills vi kom hem och gav han gröt sen var han redo för sängen.. Tror han somnade på 3 minuter ;) haha han var så trött <3
 
Sen låg jag i soffan och läste fifty ^^ Danne spelade och strax efter 10 pussade jag godnatt och somnade <3
 
Idag har halva veckan gått, WOOPWOOP!!!!!! :D
 
I helgen får vi se vad som händer. En sak är att vi MÅSTE byta delar på min bil..Annars min bil kommer paja..
 
Nä nu ska jag jobba på :)

Kram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback