helg och kusinträff

Halloj :)
 
Då var det måndag igen, och denna vecka är det 9.15-18 som gäller + jobb på lördag.. Suck.
 
Menmen, iaf helgen har varit super mysig :D
 
I fredags myste vi till det hemma med lilla familjen. Och när lilleman somnat för kvällen så tog vi oss ett glas rose jag och gubben min <3
 
i lördags vakande vi upp tidigt, låg och myste en stund i sängen och sen gick vi upp och åt frukost och sen åkte vi till upplandsväsby och kollade på bil. Hittade en sån snygg peugot, men skulle bli för hög månadskonstad. Skulle bli mer i månaden för 1 bil än vad vi betalar idag för 2 bilar.. Så vi åkte vidare till täby där provkörde vi en mazda 3, oj vad kära vi blev :D Så kommer troligtvis bli en sån. Men ska åka och kolla på en nissan också. Sen får vi la se om det blir en nissan eller en mazda, men blir nog en mazda :)
 
Sen åkte vi hem och bara myste resten av eftermiddagen :)
 
Igår var vi hos Sofie och firade Tyra på sin födelsedag. Och albin hade det SÅ skoj, lekte en massa med tjejerna.. sen när vi åkte hem så somna han direkt ;) haha en trött liten kille..

gjorde inte så mycket mer igår när vi kommit hem, utan vi myste och lekte en massa innan lilleman nattades för kvällen <3
 
Sen när han somnat för natten började jag kolla på en film, youre not you , tror jag den hette. Handlar om sjukdomen ALS.. Riktigt bra film, ska se klart den idag då jag inte hann igår. :)
 
Nä nu ska jag jobba på.. Vill bara hem och mysa med mina pojkar...
 
Kärlek!
 
 
Bilder från vår underbara helg <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback