2013-11-15

Godmorgon :)
 
 
Igår efter jobbet så åkte jag till Fia på massage. Älskling gick runt på ica och handlade en massa gottis till helgen..
 
När jag var klar mötte jag honom och vi gick till COOP och hämtade ut ett paket ifrån lekmer :) och i det paketet var det mina diinglisar ifrån teddykompaniet :)
 
Dom var så fina och gosiga <3
 
Vidare hem till Dannes föräldrar.. Jag gick in till Rosie och danne och hans pappa fixade med min bil.. Trodde det var pyspunka på mitt däck. Men visade sig vara nada :) Så det var skönt att man slapp hålla på och laga m.m
 
När dom var klara åkte vi hem och la oss i soffan och kollade ett och ett halv avsnitt av once upon a time .. Somndae nästan när vi kollade på andra så vi gosade istället ner oss i sängen med våra 2 pojkar :)
 
Idag är det äntligen fredag. Och snart helg!
 
I dag blir det bara att åka hem, duscha, äta gott och sen mysa till Idol.. <3
 
Trevlig helg alla fina <3
 
 en gammal bild på mej :)
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback