2013-05-23

Godmorogn :)
 
Igår efter jobbet så stannade vi till vid arlanda stad. Köpte fästingshalsband till våra katter.. Älsklingen var också så snäll och bjöd mig på middag :)
 
När vi var klara åkte vi hemåt, gav djuren mat , släppte ut dom, packade lite saker och åkte till Dannes föräldar lämnade en bok fick lite tvättmedel, hem till mina föräldrar, lämnade ps3 , laddade upp bilderna till Jonte ifrån Falun:)
 
Fikade , för snälla mamma hade gjort en rabarberpaj :)
 
Dock en tråkig nyhet fick jag när jag kom till mamma,.. det handlade om min morfar.. Av nng andlening hade han svimmat av hemma och bara ramlat ihop.. Så inatt har han fått stanna kvar på sjukhuset..
 
Mamma ska ev dit idag så då hoppas man få veta mer.. Men mamma fick iaf prata med honom igår.. Så det är bra med gubben iaf :) <3
 
Nää nu ska jag jobba på
 
 
kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback