2013-07-08

Godmorgon :)
 
Då var denna helg över. Och det är redan en ny jobb vecka.. Men man ska ju egentligen inte klaga då det nu bara är 3 arbetsvevkor kvar innan jag går på semester :D WOOPWOOP
 
Så nu hoppas vi att tiden går FORT :D
 
I fredags var jag med danne och hans föräldrar på PW (powermeet) Var där hela dagen och vi kom väl hem till 5 :)
 
Gjorde inte mycket , låg mest på soffan och tog det lugnt :)
 
Lördagen gjorde iv inte så mycket heller.. Men senare under dagen åkte vi till far där syster Jenny var med familj :) Bestämde då att vi alla skulle grilla.. Så blev en grillkväll :)
 
Igår åkte vi till Dannes föräldrar rätt tidigt, meckade med bilen. Startade upp den och lite sånt :)
 
Vidare till pappa och co och firade min Lillebror som idag fyller 17 år :)
 
Har ju nu också släppt bomben ;) i december väntar jag och min älskade sambo en prins/prinsessa :)
 
Nää nu ska man väl jobba på
:)
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback