2012-10-31

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag bara hem :) Och väl hemma höll Danne på med middagen, så medans han fixade den så plcokade jag och fixade lite hemma + tog en dusch :)

Åt middag , sen kolldae vi på Dumma mig i 3D , därefter kröp vi ner i sängen och somnade..

Imorse ringde kl vid 6.. Var suuuper trött.. Så låg och gosade lite med mina 2 små pojkar, för den stora hade åkt till jobbet :)

Gick upp och fixade mat till dom och sen fixade jag mig och åkte till jobbet.. Fick köra nästan 50 km/h hela vägen till jobbet då det var SVIIIN halt.. Men jag kom fram till jobbet med en hel bil iaf :D

Idag ska jag på massage efyter jobb, sen blitr det att träffa Elin en sväng :))

Nu ska jag dricka mitt kaffe och bli lite varm, fryser lite xD

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback