2012-10-01

Godmorgon :)
Denna helg har vi firat syster Jenny, Jag har köpt bil :)

I går så åkte jag på massage och medans jag var hos Fia så var Baby och köpte en tv.. När jag var klar på massagen kom snälla mami och hämtade mig, åkte upp till dom, fick i mig lite lunch :) Sen gjorde mamma en JÄTTE god äppelpaj , så när Danne kom så fikade vi :) Och efter det åkte vi till Arninge för att köpa 3d glasögon, men dom hade inga. Så fick bli en tripp till barkarby där dom sklulle ha 8 st såna glasögon inne.. Så vi åker sit.. Men det visar sig bara att dom har ett par.. Så fick bara bli ett par.. Sen åkte vi hem igen. Fixade om hemma och sen bara myste vi i soffan och kollade på x-factor :)

idag efter jobbet så ska vi åka och hämta hem bilen :) Så det ska bli spännande :D

Nu ska jag jobba på,

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback