nyfriserad

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så körde Danne mig till Christel (frisör) hade tid kl halv 5, men som christel är så fick man vänta till tio i 5 :)

klippe lugg och gjorde massa slingor, ska ju som sagt bli blond igen :) så lite ljusare blev jag :)
Var väl klar hos henne vid kvart i 7, då traskade jag till tåget.. Gick faktiskt till ormsta, lite skönt med en promenix, fick vänta in tåget i ca 7 min och Danne hämtade upp mig vid stationen.. Åkte förbi ica och handlade hem lite ost, bröd, tomater till middag, för baby gjorde varma mackor i ugn.. Var super gott, medans vi åt så kollade vi på mot alla odds :)

Sen var det ju bb vid 10 och därefter gick vi och la oss :)

Idag blir det att gå en promenad, sen bara vara hemma och tvätta lite och så :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, så vi höres senare ;)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback