2012-03-22

Godmorgon :)

igår efter jobbet så stannade vi till på ica och handlade hem lite skit, :) åkte vidare hem.. Var ju helt otroligt skönt ute =) så vi donade och fixade lite på tomten.. Efter en stund kom mamma,pappa, jonte & hundarna ut.. :) Bjöd på middag som blev pyttipanna, dom stannade till ca 7 och efter vi vinkat av dom la vi oss i soffan och kollade runt lite.. jag spelade ju såklart mitt roliga spel(som jag icke kommer ihåg vad det heter) vid kvart i 9 känner jag att jag håller på att somna.. Så fixade mig för kvällen och vi kröp ner i sängen och myste till en film :)
Både jag och danne kände att vi inte ens orkade kolla bb så blev bara en kort film stund :) sen somnade han som en stock.. Själv låg jag och vred lite innan jag till slut själv somnade :)

Idag efter jobb blir det att åka till Japanen som idag kommer hem, tror hon redan har landat.. Har skickat iväg sms, så hon svarar nog snart:D Ska bli kul att få höra allt + se bilder..

Nu ska jag fixa lite i kök för att sen ta mig en stooooor kaffe, ha det gött :D

PUSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback