2012-03-12

Godmorgon

I lördags efter jobbet så åkte jag och min moster till centrum, hon gick på ica och jag på bolaget och tillabaka till ica för att hämta ut mitt paket och möta upp moster :) När vi var klara så släppte jag av Tina hemma och besökte mamma & pappa, men blev bara en snabbis för att dom skulle vidare på match :)

Åkte hem till Älsklingen som hjälpte mig att bära in allt.. Vi satte i soffan och spelade lite, sen lagade vi middag och fixade presenterna som var till Carro & porre.

Och vid tjugo i 7, då vi var klara så kom Dannes föräldrar och hämtade upp oss, dom skulle ner till centrum för att äta så då passade vi på att åka med ner :)

Firade Carro som fyller år (idag) och en liten inflyttningsfets.. Var jätte trevligt, och vid 11 tiden begav jag, danne, danny & amanda oss ner till 3 kr.. Då resten skulle till tegel.. och vi kännde att vi inte orkade.. :) Så vi väl där bjuds vi på lite dricka och dans, tills danne blir utkastad.. Hahha orkar inte dra historien... Men var iaf inte dannes fel ;) så vi tog en taxi hem ...

Igår så vaknade jag upp vid 8, gick upp och bara slappade, gav djuren mat och sen lite senare kom baby upp.. Så vi hjälptes åt att städa lite hemma :) efter en stund loggade japan i på skype.. och vi pratade en bra tag, så snäll som hon är så har hon köpt massa grejjer till mig, och nyfiken som jag är och inte får veta ngt ÄR JÄTTE nyfiken ;) men men.. Hon kommer ju snart hem så det ska bli mysgt att träffa henne <3
Hon visade hur dom bodde och jag fick följa emd till affären :) fick se en heeeeel del fina saker :) såå jävla avis..

Vinkade sen av henne och fixade mig, begav mig sen till mamma och pappa.. Kollade igenom lite saker jag hade där.. Åkte på match, syster jenny m. familjh var där och sandra och zeb också :) Efter matchen åkte jag & mamma ner till centrum då hon skulle hämta sitt paket.. :) och hem till dom igen för en kaffe :)

Var där en stund, beställde middag till mig och danne och åkte hem och åt :)

Spelade lite, sen kollade vi på bb och därefter gosade vi oss ner i sängen och somande :)

Nu är det en ny jobbvecka + det är sen vecka :( menmen, hoppas denna vecka går fort..

nu ska jag jobba på och invänta rasten ;)

PÖSS <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback