2012-03-09

Igår efter jobbet så åkte vi hem, Danne letade efter musen men vi hittade den icke.. Så ja katterna lär väl ha ätit upp den (Y) men iaf, tog min bil till christel fick min lugg klippt.. Ville ha den lite kortare :) hem till mamma & pappa för en kaffe innan massagen, pratade lite och bara umgicks.. Pappa bjöd över mig och Danne på middag idag.. Så blir att handla efter jobb och sen åka till papi :)

Vid ca 5 i 6 sa jag hej då och begav mig till Fia, fick 30 mins massage.. Åkte vidare hemåt, där baby hade gjrt varmamackor.. Så jag hoppade in i duschen, käkade kollade lite på tv, spelade och sen kolla vi på bb..

och nu sitter man här på jobbet.. Som sagt blir att åka och handla lite skit idag efter jobb, sen middag hos pappa :) sen blir det bara att åka hem, för imorgon är det jobb igen ;)

Vi ska också på inflyttningsfest imorgon hos Pontus & Carro, så det ska bli trevligt..

Nä det var lite ifrån min dag, nu ska jag dricka mitt kaffe och andas in och ut. och ta det lugnt ;)

Denna morgon har inte börjat sååå bra ;) men iaf, ha en bra dag..

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback