2012-06-26

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så plockade jag upp Japan i centrum och vi åkte till arninge, först gick vi in på rusta och fick med oss lite med, sen vidare til Willys och handlade det som behövdes hem, :) När vi var klara tog vi oss en burgare på MAX.. Och vi åkte vidare hem till mig, lämnade varorna och tillbaka till vallentuna och hem till Japan... :) Hon hade hämtat ut 2 paket och i dom paketen låg mina stävlar och en tröja, stövlarna fick jag med mig hem och tröjan fick åka tillbaka :)

Vinkade av japan och beställde hem lite mat till mig och pappa, och vid 7 gick vi över till Min kusin Danne som fyllde år, fick tårta & kaffe och självklart budapest rulle :) mumma, och vid halv 9 tiden ca vinkade jag av alla och åkte hemåt och myste med mina katter tills vi gick och la oss :)

idag efter jobb blir det en tripp till täby med Johanna och kolla in reaaaan ;)

Nu ska jag jobba på, hööörs

PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback