2012-06-19

Godmorgon Bloggen :)

Igår efter jobbet så stannade jag till på ICA för att handla hem lite saker till mamma & bror.. När jag var klar där så begav jag mig hem till päronen :) blev bjuden på middag och fick också låna duschen :) eller aah jag tog ett bad, haha like always ;)
Sen tog vi oss en kaffe, sen hjälpte jag pappa med bilen för idag ska den besiktas ;) Sen tog jag kvällspromenixen med mamma och hundarna sen begav jag mig hem för att se en film kl 21.00 på tv :)

efter filmen gick jag och la mig och började kolla på en film.. Men kunde inte somna så var vaken när älsklingen kom hem :) när han också la sig i sängne och vi sa godnatt så somnnade jag som en prinsessa !

Idag jobbar jag fram till 18, därefter blir det bara att åka hem och mysa och se en film kl 21 :)

Nu ska jag på rast, så vi höööres

PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback