2012-06-05

Godmooorgon :)

Igår efter jobb åkte jag först upp till mamma, sen vidare till fia för massage :) fan vad min rygg behövde de, efter 30 mins massage, begav jag mig upp tilll mamma igen, då hade hon kommit hem och stog och gjorde irodnign middagen så jag var snäll och tog en repa med damsugarn :)

Åt lite middag, jag tog ett bad, kollade lite tv, tog en promenad med hundnarna :) vinkade av mamma och åkte förbi Japan en sväng, sen hemåt men stannade till på vägen hos Amanda, hälsade på deras 12 veckors katt unge :) gud så söt den var, efter en stund åkte jag vidare hem, fixade mig för natten, gosade ner mig i sängen till en film och mys med mina bebsiar :)

Idag blir det att träffa japanen :)

Nu ska jag hämta nytt kaffe, då mitt är kallt :(

Hööööres D:

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback