2012-01-17

Igår efter jobbet så åkte vi först till ica för att handla hem lite som behövdes, For vidare hem till katterna som alltid blir lika glada över att man kommer hem :) så gav dom mat och sen fixade jag lite medans älsklingen gjorde middag :)

Efter middagen tog vi en kaffe och en cigg och satte oss i köket för att rita lite :) eller Danne var lite mer seriös, eftersom han ska bygga på sin tatuering. :) och jag satt och rita i ett ritblock ;) hahah :P

efter en stund så ringde japan och vi snackade lite skit, efter det tog jag en dusch och sen satt vi och kollade lite på datorn innan vi kröp ner i våran mysiga säng och kollade på ngn film som vi köpt :P
haha, kenny starfighter :P hahah fuckad film xD men såg inte hela då jag somnade xD

idag är det jobb som gäller, efter jobbet ska vi svänga förbi dannes päron för att plocka upp en grej.. Sen blir det att åka hem och trääääna :) love it <3

Och imorgon hoppas jag få träffa japan, faaan hon jobbar ju bara kvällspass HELA tiden ;) men så hoppas vi får en lucka imorgon så att vi kan ses :)

Nää fan, nu ska jag ta mig en kopp kaffe :)


ha en bra dag, så läääär vi ju höras :)

Puss



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback