2012-02-24

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så stannade vi först till på macken hemma och handlade hem lite till middagen :)

Hemma igen så gav vi djuren mat och tog fram middagen som igår fick bli korvstroganoff med ris och sallad :) efter vi ätit middag så tog vi en kaffe och satte oss i soffan :) kollade först runt lite på internet och därefter såg vi avsnittet mot alla odds.. efter det var slut så fixade jag mig för kvällen , snackade lite med japan  :)

La mig sen i soffan brevid danne och inväntade bb :) efter bb la vi oss i sängne och somnade..

Idag efter jobbet blir det att storhandla.. Sen bara hem för att ha en mysig kväll och imorgon är det jobb mellan 9-14 och efter jobbet så ska jag bege mig mot japanen och spendera min lördag där :) + soooova över, precis som old times :)

det var bara lite jag orkar skriva idag, får la se om det kommer upp mer under dagen annars, höres vi imorgon people :)


PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback