2012-02-20

Godmorgon :)

I fredags efter jobbet så åkte vi hem, Systers man Johan samåkte ju med oss på morgonen så väl hemma så undrar han om vi ville komma förbi på middag och självklart tackade vi ja. Så gav katterna mat, tände upp lite och for dit... Där blev vi bjudna på "svensk" gulashgryta.. :P som johan kallde de! efter middagen satt vi i soffan, jenny,johan och danne satt och drack medans jag drack ett glas sockerdricka (jag körde) efter en mysig kväll så begav vi oss vidare hemåt, jag gjorde mig iordning för kvällen och la mig i soffan med täcke och kudde och somnade ganska fort. Som alltid så väckte danne mig och vi kröp ner i sängen :)

Lördagen så vaknade vi upp vid 10 tiden, gav katterna mat, danne begav sig till uppsala med far sin och jag fixade mig och åkte hem till mamma :) där tog vi en kaffe och åkte vidare till Jontes match :) såg matchen och sen vidare hem, väntade in danne och sen åkte vi till arninge :) fick med oss lite saker hem.. Var tänkt att gå på bio, men jag och älsklingen hade bara en mysig hemmakväll med film och gottigott :)

igår så vaknade vi upp ganska sent, tror kl var runt 11 då vi klev upp, käkade lite frulle och senare in på eftermiddagen kom dannes faster med man på besök, dom hade med sig en present och bullar , i present fick vi en jätte fin sak som man ställer på golvet och har ljus i :) så tog en fika och bara pratade sen for dom hemåt och jag fixade mig och begav mig på v-tuna, tankade och sen plockade jag upp japan, vidare hem till mamma, satt där en stund och sen åkte vi mot täby där det var match (: kollade på matchen, åkte vidare hemåt , släppte av mamma och japan och sen plockade jag upp middagen som fick bli hämtmat :) vidare hemåt, där vi kollade på FOOTLOOSE, en riktigt bra flilm.. Men hann inte se klart hela då Big brother började vid 9.. Så vi såg de.. och ja, jag kan ju säga att den där Hanna widerstedt, OGILLAR jag väldigt mycket!! menmen, så vi får la se om man följer detta i 100 dagar xD när bb var slut vid 11 tiden , så såg vi klart filmen.. och ja vi hamnade väl i säng efter 12.. och jag kan säga det att det känndes inge kul att vakna till kl imorse som ringde 5.00 :'( menmen, var bara att kliva .. idag slutar jag kvart över 3, då blir det att invänta mannen sen åka och få massage utav bästa Fia :)

Nä fan, nu blir det en dagbok.. igen ;) såå vi säger såhär.. Vi hörs sen ;)


PÖÖÖÖÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback