2012-02-17

GODMOOOORGON :)

Igår efter jobbet så åkte vi till elgiganten för att kolla runt lite, var där i ca en timme. Var väldigt nära på att köpa en ny dator.. men kom på mig själv att , nä fan det är ingen ide.. vi har en ganska ny dator.. Jag använder knappt min egen, så istället för att lägga ut massa pengar på en ny dator.. Som kanske inte kommer att användas lika mycket så ska jag spara ihop pengar till en systemkamera istället :)

efter besöket på elgiganten åkte vi hemåt, danne gav djuren mat och jag gjorde iordning middagen som blev broccoligratäng med korv ;) efter middagen, satte vi oss i soffan med en varsinn latte och kollade på gamla bilder :) efter en stund hoppade jag in i duschen och därefter kröp vi ner i sängen. Började kolla på film, men som sagt somnade jag :O och jag var inte trött och ville verkligen se klart filmen.. men istället somnade jag och vaknade upp vid 4 tiden, haha men det var bara att försöka somna om igen :) sen vaknade vi alla 4 innan ens larmet ringe, så vi låg och gosade innan Johan kom och samåkte med oss till jobbet :)

idag är det jobb till 18, därefter blir det nog bara hem och chilla och bara ha en skön och lugn helg :)

Nu ska jag snart gå på rast och jag har dels 2 skvallertidningar som väntar på mig, som jag ska läsa senare under denna LÅNGA dag ;)

Så ha det gött...

Kisses


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback