2012-02-16

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så körde Danne mig till Donya, :)

Fixade mina naglar och kan säga att dom blev super snygga , så nu känner jag mig äntligen hel igen :) Om jag längtat att ha naglar (;

När jag var klar hos Donya, gick jag upp till sjukligen Japan :) hon låg där i sängen och såg ah lite död ut xD satt där en stund och snacka lite och jag fick en alla <3s dag present av henne, ett jätte fint kort och en söt nalle (som får vara med på jobbet) :) så blir att köpa ngt till henne idag :) efter ha varit där en stund gick jag ner till centrum, plockade upp middagen som blev kebab och inväntade Danne som var så snäll och hämtade mig :)

Hemma så åt jag middagen och vi kollade på film, vid ca 10 gjorde jag mig iordning för kvällen, kröp ner och gosades med min älskling när han kom och la sig :) Somnade ganska snabbt och vaknade imorse innan kl ringde av mina goa bebisar som ville att jag skulle gå upp och ge dom mat.. :) men vi låg och gosades lite innan vi alla klev upp :)

Idag är det jobb som gäller, sen blir det bara hem idag efter jobb och laga lite midddag och bara slappa :)

Kan nog börja träna igen snart, då förkylningen börjar släppa =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och invänta rasten, like always :)

Så ha det gött !!

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback