2012-02-09

Godmorgon bloggen :)

Igår efter jobbet så åkte vi först hem och hämtade upp en väska, sen begav vi oss till Dannes föräldrar där vi blev bjudna på middag, tacos blev det! Var gott och trevligt.

När vi varit där ett tag så var det dags att bege sig hem till katterna, väl hemma fick dom mat och danne tände en brasa :) Skulle egentligen ha cyklat igår, men som sagt så känner jag mig inte hundra, Frös och hade ont i halsen.. Var tyvärr samma sak imorse.. Så hoppas det blir bättre och inte värre, för jag ska ju in till stora staden imorgon med Johanna , och vara en helg hos Verro :) ska bli la mys..

iaf, eftersom jag inte cyklade igår så la jag mig i soffan med filt och gosa upp med några kuddar så kollade vi mot alla odds. och när det var slut hoppade jag in i duschen, sen kröp baby och jag ner i sängen och jag somnade dirket :P

Idag är det jobb som gäller, slutar idag 15.15, så det är skönt :)

efter jobbet blir det att hämta Boss som ska sova hos oss idag då rosie & conny ska åka på kryssning :)

Får se om man kanske åker upp till mami ikväll en sväng och går en promenix, skulle vara mys <3

Nu ska jag se om min data fungerar.. Sitter för tillfället på en kollegas data, då min inte ville starta imorse.. :)

Så vi höres lite senare va ?!?!


PÖÖSS




Denna fina bild, har Johanna gjort på oss två :) riktigt fin & cooooool :D
Du är ju bara för bra, tompis <3 ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback