2012-02-07

Godmorgon Bloggen :)

Igår efter jobbet så begav vi oss mot besiktningen, fick stå där en liten stund, men när det väl var våran tur gick allt snabbt :) allt var jätte bra förutom en grej. och det kommer jag icke ihåg vad det hette xD men ingen större grej och inte heller ngt dyrt :) efter vi var klara där så begav vi oss vidare hemåt där gav danne djuren mat och jag lagade middag :) blev broccoligratäng med bacon :) blev lyckat :)

Efter middagen klädde vi på oss varma kläder och gick ut på en kvällspromenix :) var ute i 40 min och bara pratade om allt, var riktigt mysigt :)
väl när vi var tillbaka så tog jag en dusch och hoppade in i min onepiece och la mig i soffan brevid danne och kollade på sofias änglar :)
efter det var slut kollade vi runt lite på internet och sen kröp vi ner i sängen och somnade :)

Idag efter jobbet så ska jag åka till Fia och få massage :) sen blir det bara att åka hem och gosa :)

Nä nu ska jag fortsätta jobba och som alltid hoppas att denna dag går fort :)

Får la se om man kanske ska kolla på nya twilight, då Japanen svek mig igår ;) moahah, nä eller så vill jag kanske se the girl with the dragon tatto :) lite osäkert där ;) men men..

hörs av senare :)

PÖSS

 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback