tråkigt @ work

60 ärliga frågor om dig själv ¨

1. Vad är ditt mellan-namn? Elisbeth

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Gillar mitt namn , så finns inget ;)

3. Är du i ett förhållande nu? Jajamen :)

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2 år och 7 månader :)

5. Vem var du tillsammans med sist? - Daniel

6. Får man fråga varför det tog slut? - För vi VERKLIGEN inte passade ihop.. Och jag är lycklig över det.. För annars hade jag inte träffat mannen i mitt liv, Som jag lever med idag <3

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Japp

8. Vem vet mest om dig? Tror min mamma ;)

9. Vad gör du på fredagskvällar? Sitter mest hemma i soffan och "firar" in helgen (;

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Finns FÖR många

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? "OSKULD"

12. Har du någonsin varit full? Jo man har ju de

13. Har du testat droger? - Nope.

14. Röker du? Japp.. Men där har det trappats ner ;)

15. Snusar du? Jajamen ;)

16. Saknar du någon just nu? vänner

17. Hur mår du idag? Mår super, Trött , som alltid när det är MÅNDAG....

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga?

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hahah, Jobbade säkert ;)

20. Bästa minnet från sommaren? Mysig vecka med familjen i funäs :)

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Bulgarien med fina vänner :)

22. När var du där? Sommaren 2010 (haha har glömt datumet :O )

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Är lite av en blandning, ungerskt en liten del ;)

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Sverige

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska

27. Ser du fram emot någonting just nu? Julafton :)

28. Sköter du skolan? nää. Gick ut skolan 2010

29. Vad hade du för betyg förra terminen? -

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Något inom Data ;)

32. Har du fått ig på ett prov? Japp

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Nja det kan jag ju inte säga ;)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag träffade min sambo , att flyttat hemifrån, börjat ett eget liv :) Men samtidigt att jag har världens bästa familj som gjort mitt liv toppen + underbara vänner <3

36. Vilken va den värsta tiden då? Finns en HEL del. Men det är gamalt kapitel :)

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Inget allvarligt iaf

39. Har du haft sömnproblem? Nope

40. Hur ofta gråter du? Sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? pratar med Familj elr Vänner

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? familj, vänner och Danne

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Aldrig!

44. Vilken klass går du i nu? Ingen, jobbar ;)

45. Vilken skola? - Gick i Vallentuna Gymnasium

46. Har du varit otrogen någon gång? Inte i mitt nuvarande Förhållande <3

47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet och bryr mig faktiskt inte :)

48. Är du stolt över dig själv? Ja ofta.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? haha vet inte

50. Vad får du ofta komplimanger för? Enligt min Sambo är jag underbar & att han älskar mig för den jag ÄR!

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ibland kanske ;)

52. Cider elller öl? Cider

53. Har du några talanger? Nää det vette fan xD

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja det vet jag ;)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Kompis & Kompis.. Det är min familj <3

56. Vad står det i ditt senaste sms? Vad bra :-) <3

57. Hur lång är du? 166

58. Hur mycket väger du? Normalt

59. Vilken storlek har du på kläderna? M, 36/38

60. Har du svarat ärligt? 100 % ärlighet ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback