2012-04-21

Godmorgon :))

Igår efter jobbet stannade vi till vid pizzeran och beställde med oss lite mat hem , blev kebab för Danne och en ost&skinksallad för lilla mig :) Vidare hem igen där katterna fick mat, och när danne var ute och kom in igen så smet katterna ut, så dom fick vara ute.. Så vi åt och kolladet ett avsnitt.. Sen ville dom komma in och jaaa, dom var jätte blöta och smutsiga..

Efter en kopp kaffe och lite chill i soffan fortsatte vi med att tapetsera.. vid ca 11 tiden igår var det klart.. och fan så nöjd jag är, är verkligen super fint :)

Ska bara finslippas lite och måla lite mer vitt, annars är det perfekt :)

När vi var klara med allt så kröp vi ner i sängne och somnade,

Idag är det jobb fram till 14, därefter blir det nog bara att åka hem och mysa, mamma kanske kommer förbi en sväng... Annars ska bara jag och danne ha en hemmakväll :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en macka, är ju lite hungrig..

höres, pöss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback