2012-04-19

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så plockade vi upp japan och for vidare hem till oss, där släppte danne av oss och åkte vidare till sina päron då han skulle meka med min bil :) så jag och japan gör lite middag, tar oss 2 koppar kaffe och sätter oss i soffan och kollar film :) När älsklingen kom hem så gick han ut och målade det sista på fodrena sen satt vi alla 3 i soffan och bara umgicks och snackade skit :)

Sen vid 10 var det ju BB och efter BB kom japans man och hämtade henne och jag och baby kröp ner i sängen och somnade :)

idag är det jobb, sen en tur till arninge för att köpa en tapetrulle till, sen hem, äta ngn middag och sen fortsätta att tapetsera :D det är planerna för idag :))

Nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe och vakna lite till liv, sååå aahh... Höres sen :D


Pöss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback