2012-04-03

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte vi först hem, jag bytte om, slog in japans presenter och åkte vidare hem till henne, gav henne presenterna och var där en kort stund :) Vad kul att hon blev glad över det hon fick + vi ska ta en dag med middag,bio och lite shopping också ;) Iaf.. Vidare till massagen, var helt underbart... Det behövdes efter 4 veckor, så nu känner jag mig bra i ryggen igen =)

Tillbaka till Japan efter massagen, där bjöds det på mycket trevligheter, var kul att få vara med och fira hennes dag :D

Vidare hem senare på kvällen där packade jag och fixade, sen gosade jag och älsklingen ner oss i soffan och kollade på svensson svenssons filmen, därefter var det ju bb och sen la vi oss och sov :)

Idag blir det att göra lite äranden efter jobbet sen ska jag bege mig hemåt till mamma och pappa för imorgon beger vi oss upp till fjäääällen :D en vecka, ska bli super skönt..

Nu ska jag ta mig en kaffe och sen fixa köket, och hoppas att denna dag går fort iaf ..

Ha det gött


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback