2012-04-02

Godmorgon :))

I fredags efter jobbet så åkte vi bara hem och hade en mysfredag, lördag så vaknade vi upp vid tjugo över 8 halv 9 så gick upp och fixade kaffe m.m :) Sen satt vi i soffan och umgicks, kollade på en film :)

Lite senare under lördagen så tog jag en dusch och packade väskan och begav mig först till Syster Sandra på en kaffe och lite snack, därefter åkte jag till Johannas jobb och hämtade henne sen upp till mamma och pappa på en fika :) Sen vidare hem till henne efter en shopping först i cenrum..

Väl hos henne så kollar vi lite film och bara umgås, äter sen en god middag som hennes far gjorde.. Det var hans köttgryta med en super god sallad :))

Senare in på kvällen efter filmer och mys så kröp vi ner i sängen och somnade..

Vaknade upp ganska tidigt på söndagen, åt lite frukost och kollade 2 filmer.. Runt halv 3 begav jag mig hemåt som blev tvättning,städning och matlagning :) sen hade jag bara en myskväll med min baby <3

Idag blir det att först att åka hem , byta om och ta min bil till Japan, hon fyller år idag :D Så blir att fira henne lite innan sen kl 5 ska jag till Fia och få massage, därefter ska jag tillbaka till Johanna en sväng sen blir det att åka hem och fortsätta packa då jag på onsdag beger mig med familjen till Funäs :)

Nu ska jag gå och fixa i köket ;)


PÖSS

 <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback