Vårkänslor i luften 🐞🐝

Godkväll :)

Idag vaknade vi upp vid halv 8. Låg och drog oss tills vi gick upp och kollade på tv och myste. När vi gick upp var det grått och blåste satan ute.. så blev först lite besviken att vädret var skit. Skulle ju vara sol och 14 +. Men iaf så kollade vi vidare på barnkanalen och vid 10 tiden gjorde vi i ordning frukost och gröt till lillskiten ;)

Senare kom ju solen och 15 + ute :)
Riktigt härligt. Kände hur glad man blev av värmen och att slippa vinter jackan! Åh så skönt!! :D

Åkte senare till dannes föräldrar för att kolla bilen hans. Så Albin fick ha sin vila ute i den friska luften. 

När lilleman vila så passa jag på att tvätta o städa min bil! Så nu är den som ny ^^ haha men fräsch är den nu iaf :) putsat och donat, sen så städa jag också dannes bil ^^ duktig jag är ibland :D

När vi kom hem så har det inte gjorts så mycke. Vi har ätit och lekt en massa. :)

Nu sover Albin så nu tänker jag äta onyttigt och mysa med min älskling till filmen The hunger games mockingjay part 1 😆

Puss 💋

Albin i sin nya pyjamas pappa köpt åt honom 💚



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback