5 år

god morgon :)
 
Äntligen fredag.
Igår var det ju röddag och den spenderades hemma nästan HELA dagen:)
 
Men vi åkte en sväng till arninge c för att inhandla lite kläder till lilleman som växer för fullt :) Sen köpte vi lite blöjjor m.m :)
 
Igår gjorde jag i ordning pankakslunch :) Albin tyckte inte om det så mycket, men nu har han provat, så får se om han gillar det nästa gång :)
 
Inne på 5:e dagen utan burkmat och nu äter han allt vi äter, och han är SÅ duktig, äter själv ska han göra också :)
 
Sen resten av dagen lekte vi och sen badade vi och duscha :)
 
Vid 8 tiden hade han somnat och jag läste lite bok innan vi gosade oss ner i sängen och somna :)
 
Längtar tills kl är kvart över 4. Då får jag åka hem och få lite helg med mina älsklingar <3
 
Och idag är det också min & dannes 5 års dag <3
Får se om vi går ut och äter eller om vi bara myser hemma <3
 
Så himla underbar <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback