sol & regn

Godmorgon :)
 
Igår när jag kom hem så var mina killar redan klara för att åka och handla :)
Men när vi var på väg för att åka så kände både jag och Danne att vi kommer komma hem försent . Så vi åkte bara till vallentuna och handla hem det som behövdes , så får vi åka och storhandla på fredag.. Då slutar man iaf 17 :)
 
Sen när vi kom hem igen så gav vi Albin gröt och sen skulle Danne natta honom.. Men igår var en sån dag då han ville att mamma skulle natta honom.. Så han somnade på 5 minuter.. När han hade somnat så tog vi oss en varsinn kopp te och åt lite ostmackor och kollade på Sofias Änglar..
 
Danne hade fått hem ett nytt spel igår så självklart fick han spela det, så la mig brevid och tittade på.. Sen blir jag väckt av danne och han säger kom så går vi och lägger oss, haha då hade jag visst somnat ;) Trött tjej kan man ju säga :)
 
Så vi gick och la oss :)
 
Imorse så vaknade Albin upp vid 5 tiden.. haha så danne gick upp med honom och jag sov vidare till kl 7. Och när jag kommer upp är kaffet klart så vi lekte en stund och sen hoppade jag in i duschen och fixade mig och därefter åkte jag mot jobbet :)
 
Nu sitter jag här på jobbet och tiden går lååååångsamt :( menmen, ska väl jobba på nu!
 
kram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback