tidig morgon och en timmes lek

Godmorgon
 
Igår kom jag hem runt kvart i sju på kvällen, behövdes handla hem lite.
 
När jag väl kom hem stog Albin i sitt rum och hade världens leende på läpparna när jag kom för att vinka genom fönstret. :)
 
När jag kom in så kom han krypandes och var SÅ glad. Hann inte ta av mig jackan eller skorna innan han var uppe i famnen och så fick jag världens PUSS, åh min fina lilla prins <3
 
Åt lite middag och sen lekte vi en massa innan det var dags för lilleman att gå och sova..
Att jobba sena tider känns rätt tungt, när man är så van att få så många timmar med Albin till att bara få umgås 1 timme på kvällen känns! men som tur är det att när jag jobbar sent så får jag vakna upp med dom och äta frukost och leka lite. :) Men max 3 timmar är så lite tid med mina älsklingar. Men sånt är livet, det är verkligheten ibland..
 
Får njuta massor när det är helg och tidiga veckor :)
 
Nu ska jag jobba vidare,
 
Tjohej ! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback