sova i sin säng

Godmorgon 😊🌞

Inatt har jag vaknat x-antal gånger då Albin inte väckt mig för att visa att han är vaken. Utan han sov igenom hela natten i sin säng. ☺

Han har ju redan från när han var liten sovit hela nätter.  Men han vaknar 1 gång i sin säng och då får han komma upp i vår säng och somna om ☺ men som sagt inatt sov han hela natten. 

Vid 6 tiden när jag höll på och fixa mig så hör jag Albin i sovrummet , pratade och höll på i sin säng 😉 så kom in och la honom bredvid danne. Men nej , han ville inte somna om så han satt i sängen och pratade med danne och när jag var klar så går jag in och där sitter Albin i sängen med sin snutte över huvudet och är redo att gå upp 😊

Så dom gick upp och danne gjorde i ordning välling och sen visste Albin exakt hur han skulle göra. Han la sig på kudden i vardagsrummet och tog vällingen och låg och kolla på barnprogram,  åh mammas stora 💖

Pussade Hej då på mina pojkar och åkte till jobbet ☺ 

Nu ska jag dricka kaffe och jobba vidare

💋


Lilleman dricker sin välling och kollar barnprogram 💚


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback