Sömn & Myshelg

 Godmorgon Måndag
 
Då var man åter tillbaka till jobbet och är inne på andra veckan.. Första veckan sprang ju bara förbi. och tyvärr helgen likaså..
 
Somnade i soffan i fredags.. Inge filmmys eller nått utan en trött carro som låg och snarka i soffan brevid min fina Sambo ;) hahah
 
Lördagen vaknade jag upp vid kvart i 8. Kände mig så utvilad. Sov dessutom brevid min fina Albin. Så mysigt! men iaf, vaknade före Albin, FÖRE! :D haha så låg och drog mig och sen vakna han upp med världens leende och var SÅ glad. Så hela familjen gick upp och åt frukost och sen myste vi en massa! :D
 
Sen åkte pappa Danne till stinsen för att träffa en gammal kompis. Så då passade jag och Albin på att åka och träffa Mormor , lekte en massa och sen kom Morfar och Morbror hem . Så blev bjudna på lunch och massa mys!
 
Sen kom Älskling och hämta oss och vi åkte hem och umgicks med 2 filmer :) Orkade iaf vara vaken till 11 sen somna jag när jag tittade på när danne spelade. Somna tätt intil honom och sen väckte han mig och sa att Albin var vaken. Så då gick jag och la mig brevid min son och somna om igen .
 
Igår gjorde vi inte mycket alls. var bara hemma och myste och lekte en massa :) Och igår hade Albin namnsdag så han fick en liten present, en traktor med djur som låter ;)
  Vår lilla Albin <3
 
 
 
idag vaknade vi innan kl ringde. Vaknade vid 7 tiden, gick upp och fixade kaffe och välling till Albin sen tog jag en dusch och lekte lite med Albin innan jag åkte mot jobbet. Denna vecka är det sen vecka, 9.15-18 -.- Så Albin och Danne kommer äta tillsammans och lilla jag kommer få äta när jag kommer hem runt halv 7 tiden. Så får iaf spendea lite tid med Lilleman innan han ska sova :)
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och jobba på :)
Hoppas ni får en bra dag!
 
Tjohej
 
En trött mamma i fredags :)
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback