Pigg & Glad

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet åkte jag raka vägen hem till mina älsklingar.
Väl hemma möts jag som alltid av en glad/tokig Albin, som blir helt till sig och ska prata en massa och kramas & pussas <3
 
Startade en tvätt, sen hjälpte Albin mig att dammsuga, :)
Sen gjorde vi i ordning middag och efter middagen tog vi oss en kaffe och sen blev det en massa lek tills det var dags för lilleman att gå och sova..
 
Som vanligt blev det en te och ett avsnitt av breaking bad :) Sen var det bums i säng redan kl halv 10. Jisses är så trött på kvällarna när jag börjar tidigt. Så vi gosade oss ner i sängen och jag somnade fort :)
 
Idag är det redan onsdag, halva veckan har gått.. Men jag jobbar ju lördag, så blir en lång vecka med jobb :(
menmen, sen nästa vecka är det ju lite ledigheter :D Får la se om det blir att åka upp till funäs fredag-måndag :) Komma bort lite ifrån vardagen och bara få njuta lite ! :)
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe ;)
 
PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback