Tjejvecka.

Halloj :)
 
Igår var jag hemma ifrån jobbet.. Hade en sån sjuk magvärk i söndagskväll och under hela natten. Så sov inge vidare. Så igår var jag hemma och bara tog det lugnt.. Det visade sig att tjejveckan kom på besök.. Ibland hatar jag dessa dagar under månaden.. Menmen, sen när jag mådde lite bättre under dagen så lekte jag med Lilleman och städade :)
 
Sen mot kvällen så myste vi alla 3 och när lilleman sov så kollade jag lite på tv medans Danne spelade :)
vid 11 tiden sa jag godnatt och somna på en gång..
 
Jobbar sent denna vecka. Så får iaf mysmorgon med mina pojkar :)
 
Idag fyller också min fina morfar 80 år <3 Hipp Hipp Hurra :D
 
Får se om man hinner gå över dit och fira honom lite.. Annars blir det en fika på fredag. Då är man ledig :)
 
Nu ska jag snart gå på lunch.. Så hungrig...

KRAM
 
 
Från tjejkvällen i lördags <3
 
Jisses så kul vi hade :) Var riktigt NICE :D <3
 
Min fina prins <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback