2014-02-24

Hejhej :)
 
Då var det ett tag sen man skrev igen ^^
 
Tiden springer iväg.. Känns som att Albin föddes igår , han blir nu på söndag redan 2 månder.. Heregud.. Tiden springer ju iväg. ^^
 
Då var det iaf måndag igen och Danne jobbar. I helgen har vi bara myst och handlat ^^
Igår åkte Danne och hans pappa till jysk och köpte en ny tvbänk då vi hittade en ass fin på rean ^^
medans dom åkte till arninge så åkte jag och albin hem till mamma och pappa och var där i någon timme och bara myste!
 
Sen åkte jag hem och danne höll på med tv bänken så gjorde jag middag och sen resten av kvällen myste vi i soffan och kollade på planes ^^
 
Denna vecka ska Albin på sitt första läkarbesök. :)
 
Nu ska jag kolla lite serier medans Albin sover sen blir det nog att gå en promenad
 
trevlig måndag alla goa <3
 
Fina tvbänken
 
Mitt fina halsband jag fick av min mamma
 
 
Älskade barn <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback