2013-06-17

Godmorgon :)
 
Då var man tillbaka på jobbet igen.. Efter den underbara "lång" helgen'
 
I fredags så vaknade jag upp vid tjugo i 8, började då morgonen med att starta en tvätt och sen fixade jag och donade :)
 
Tog mig sen en dusch och lite senare kom syster Sandra & Jenny förbi på en kaffe och vid halv 12 åkte jag mot vallentuna för att Fira min Kusin Ida som gick ut 9:an , blev bjudna på lunch och god efterrätt :)
 
Mycket trevligt!  Åkte sen vidare hem och gjorde inte mycket.. lskling kom hem efter halv 7 då åt vi lite middag och sen myste vi bara i soffan ;)
 
Lördagen åkte jag till mor och vi åkte en sväng till Arninge , shoppade såklart lite saker meninte mycket :)
 
Var med henne och bror in till eftermiddagen innan det var dags att rulla hemåt :)
 
Kvällen så kollade jag och baby på 2 filmer. & som alltid somnade jag på soffan och blev väckt av älskling så kröp vi ner i sängen :)
 
Igår åkte jag och Elin till täby C.. Gick runt i olika butiker. Fann en kjoll, Ett rosa linne och ett par korta tights :)
 
Vidare hem till mor min för att såklart gosa med kattbebisarna och sen för en fika :)
 
Vinkade av mamma och vidare ner till centrum för att köpa lite mat och det fick då bli subway :)
 
Vidare hem och blev en del avsnitt av sons of anorchy :)
 
Så nu är man tillbaka på jobbet.. :( menmen, blir en kort vecka igen :) + Midsommar på fredag :)
 
Nu ska jag jobba på
 
kramkram
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback