2013-02-20

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så kom Danne med lilla Ajax till bilen, som fick vara med pappa på jobbet :) Erbjöd mig att köra hem honom för jag skulle ändå till V-tuna :)

Så vi satte oss i bilen och åkte hem, körde ocksp extra lugnt då det var halt och hade lillkillen i bilen :)

Väl i vallentuna , så tog jag också en promenix med northon + ajax, sen tog jag och mamma en cigg innan jag åkte till Fia och fick 30 min massage :)

Därefter åkte jag upp till Elin på en kaffe och umgicks en stund innan det var dags att åka hemåt..

Hemma så hade danne gjrot i ordning middagen som blev kyckling stekt i honung + sallad, sen tog vi oss en kaffe och gosade ner oss i soffan och kollade på Jackass filmen ;)

Vaknade idag strax efter 6 gick då upp och tog en dusch och sen hade Danne gjort i ordning kaffe som vi drack innan vi åtke till jobbet ..

Idag har halva veckan gått , woopwoop

Nu ska jag jobba på :D

kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback