2012-01-31

Godmorgon bloggen :)

Igår efter jobbet så åkte vi raka vägen hem :) jag fixade åt djuren medans älskligen började med middagen :) middagen blev ngn baconröra med pommes till baby och sallad för min del :) efter middagen tog vi en kaffe och en cigg och därefter kollade vi runt på internet :)

Vid halv 9 satte jag mig på cykeln och örde 45 min :) känns bättre nu ju mer man kör :)
Har höjt upp ett steg nu, så det tar lite mer på krafterna :P

efter jag cyklat klar så satte jag mig i soffan och tog det lugnt.. Efter en stund gick jag ut och tog min sista cigg, ringde mami och sa godnatt samtidigt som jag gick ner med soptunnan :)

efter det hoppade jag in u duschen, därefter kröp vi ner i sängen och kramades till sömns :)

Ev. vecka 6 så ska jag följa med Goa Japan till Verro och vara där över helgen :) ska bli riktigt mys :) se den stora staden :) så blir en tjej helg :)

Nu ska jag dricka mitt te. och invänta rasten min :)

Hörs later.

Kisses


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback