2012-02-25

Godmorgon :)

Igår efter vi slutat jobbet åkte vi till arninge, gick först runt i lite butiker innan vi åkte och storhandlade :)

När vi var klara med all handling så åkte vi hemåt, danne gav djuren mat och jag plockade upp alla varor, :)) Då vi glömde våra matlådor till jobbet så tog vi dom som middag istället ;) vi lika gott som dagen innan !!

Efter vi ätit så la vi oss i soffan, kollade runt lite på internet och sen blidde de så att vi satt och lyssna på sjuuuukt gamla låtar tills bb började vid 10 :) Kollade på de.. ASSÅ vad är den där hannas problem,? Snälla rösta ut henne på söndag ;) hon är bara dryg och otroligt pinsam... :(

Efter bb var slut så tog jag en dusch och effter det packade jag lite saker som jag ska ha med mig till Johanna, när jag var klar så kröp vi ner i sängne och somnade :)

Vaknade imorse,. fixade och donade och nu är man på jobbet , jobbar fram till 2 idag.. Och efter det blir det att möta upp Japanen i centrum för lite shopping :)

Skrivs det inte mer idag, så höres vi till måndag igeeeeen ;)


PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback